حضرت اِبْن عمر رضی اللہ تعالی عنہ سے پوچھا گیا کے آپ بغیر بالوں کے چمڑے کا جوتا پہنتے ہیں اس کی کیا وجہ ہے ؟
انہوں نے فرمایا میں نے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو ایسا ہے جوتا پہنتے ہوئے اور اس میں وضو فرماتے ہوئے دیکھا ہے اس لیے میں ایسے ہے جوتے پسند کرتا ہوں .
( شمائل ترمذی )
ابو ہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں کے حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم کے نعلین شریفین کے دو تسمے تھے . ایسے ہی حضرت ابو بکر صدیق اور حضرت عمر فاروق رضی اللہ تعالی عنہ کے جوتے میں بھی دوہرا تسمہ تھا . ایک تسمہ کی ابتداء حضرت عثمان رضی اللہ تعالی عنہ کے دور میں ہوئی .
( شمائل ترمذی )
ابو ہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں کہ حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ ایک جوتی پہن کر کوئی نہ چلے یا دونوں پہن کر چلے یا دونوں نکال دے .
حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ جب کوئی شخص تم میں سے جوتا پہنے تو دائیں ( پیر ) سے ابتداء کرنی چاہیے اور جب نکالے تو بائیں ( قدم ) سے پہلے نکالے . دایاں پاؤں جوتا پہننے میں مقدم ہونا چاہیے اور نکالنے میں مؤخر .
( شمائل ترمذی )
Hazrat Ibn-e-Umar R.A se pocha gaya k aap bagher baalon k chamray ka joota pehnte hain us ki kia waja hai?
Unho ne farmaya maine Rasool Akram S.A.W.W ko aisa he joota pehntay hue aur us mai wazoo farmatay hue daikha hai is liye mai aise he jootay pasand karta hun.
(Shumail Tirmazi)
Abu Huraira R.A farmatay hain k Huzoor Aqdas S.A.W.W k naalain shareefain k do tasmay thay. Aise hi Hazrat Abbu Bakar Sidique aur Hazrat Umar Farooq R.A k jootay mai bhi dohra tasma tha. Aik tasma ki ibteda Hazrat Usman R.A k doar mai hui.
(Shumail Tirmazi)
Abbu Huraira R.A farmatay hain k Huzoor Aqdas S.A.W.W ne irshad farmaya k aik jooti pehn kar koi na chalay ya dono pehn kar chale ya dono nikaal de.
Huzoor Aqdas S.A.W.W ne irshad farmaya k jab koi shakhs tum mai se joota pehne to daayen (pair) se ibteda krni chahiye aur jab nikalay to baayen (qadam) se pehle nikalay. Dayaan paon joota pehnne mai muqadam hona chahiye aur nikaalne mai muakhir.
(shumail Tirmazi)
سماجی رابطہ